Digitalist
A group of people with smartphones and laptops

Verkkobrändin hallinta

Vahva digitaalinen ensivaikutelma

Ensivaikutelmat syntyvät sekunneissa – varmista, että omasi erottuu edukseen. Rakennamme verkkokokemuksesi autenttiseksi, vakuuttavaksi ja vaikuttavaksi, jotta brändisi jää mieleen ja herättää luottamusta.

Haasteena johdonmukaisuusYhtenäiset kokemukset kaikissa kosketuspisteissä

Monimutkaisten ympäristöjen hallinta

Monikanavaisessa maailmassa vakuuttavan digitaalisen brändikokemuksen rakentaminen ei ole yksinkertaista. Autamme sinua täyttämään käyttäjien korkeat odotukset ja kehittämään mainosstrategioita, jotka takaavat saumattoman ja intuitiivisen käyttökokemuksen kaikissa kosketuspisteissä.

Brändimielikuva asiakkaan silmin

Online-asiakaskokemus on kaikkea mitä asiakkaasi tuntevat ja ajattelevat kohdatessaan brändisi verkossa. Se koostuu brändin visuaalisesta identiteetistä, viesteistä ja vuorovaikutuksista eri alustoilla. Autamme kehittämään brändikokemustasi analyyttisesti ja mitattavalla tavalla, jotta se todella puhuttelee kohdeyleisöäsi ja tukee liiketoimintasi tavoitteita.

Tietoon perustuvat brändistrategiat

Oikean analytiikan ja seurantatyökalujen avulla voit ymmärtää, mikä toimii ja mikä ei. Autamme sinua hyödyntämään dataa ja analytiikkaa, jotta voit tehdä fiksumpia päätöksiä, säästää resursseja ja rakentaa tehokkaita, vaikuttavia kampanjoita.

Metrics showing average click-through rate and impressions, illustrating effective digital brand experience building
Ota yhtettä
Jes! Klikkaa jo!

Vahvan verkkobrändin rakentaminen on ydinosaamistamme

Verkkobrändin rakentaminen ei ole pelkkää visuaalista ilmettä – se on johdonmukaista käyttäjäkokemuksen kehittämistä, asiakaspolun optimointia ja jatkuvaa parantamista. Autamme sinua luomaan digitaalisen brändikokemuksen, joka vastaa käyttäjien odotuksia ja tarpeita kaikissa kosketuspisteissä. Tämä tarkoittaa oikeanlaista sisältöä, käyttäjäystävällistä käyttöliittymää ja dataan pohjautuvaa optimointia, joka vahvistaa brändisi tunnettuutta ja asiakasuskollisuutta.

Brändistrategiat vauhdittavat liiketoiminnan kasvua

400+

Yli 400 kampanjatutkimusta vuosittain

Vuosittain toteutamme yli 400 kampanjatutkimusta, jotka auttavat optimoimaan brändikokemusta ja maksimoimaan markkinointiviestinnän vaikuttavuuden.

x5

Asiakkaiden sitoutuminen

Parannetut brändikokemukset verkossa voivat nostaa sitoutumisasteen jopa viisinkertaiseksi keskiarvoon verrattuna. Tämä tarkoittaa enemmän vuorovaikutusta, vahvempia asiakassuhteita ja lopulta korkeampia konversioprosentteja.

89%

Asiakastyytyväisyys

Strategiamme nostavat asiakastyytyväisyyden keskimäärin jopa 89 %:iin luomalla saumattoman ja miellyttävän verkkokokemuksen, joka vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin.

Brand Lift -tutkimuksemme

Mainoskampanjan toimivuuden analysointi vaatii ihmiskeskeisen ja järjestelmällisen lähestymistavan. Tarkastelemme sekä kvantitatiivisia että laadullisia näkökulmia: kuinka paljon huomiota mainos saa, miten se vaikuttaa katsojiin, brändimielikuvaan ja viestin ymmärrettävyyteen. Lisäksi perehdymme ihmisten mielipiteisiin kampanjasta, sillä pelkät napsautukset kertovat vain osan totuudesta.

Mitä mainontasi saa aikaan?

Miten verkkomainonta vaikuttaa eri alustoilla? Vuorovaikutus muokkaa digitaalisen kampanjan tehokkuutta – se määrittää, miten viestit, visuaalisuus ja toimintakehotukset tavoittavat yleisön ja saavat aikaan reaktioita. Mitä parempi käyttäjäkokemus, sitä vahvempi vaikutus bränditietoisuuden kasvattamiseen, liidien hankintaan ja konversioiden lisäämiseen.

Brändäyksen vaikuttavuuden analysointia

Varmista, että mainoksesi sitouttavat ja tuottavat arvoa. Brand lift -tutkimukset tarjoavat selkeän kuvan siitä, miten mainontasi vaikuttaa kuluttajien käyttäytymiseen ja brändimielikuvaan. Näin voit optimoida kampanjasi ja tehdä tietoon perustuvia päätöksiä.

Tietoa mainonnan vaikuttavuudesta

Brand lift -tutkimuksemme tarjoavat selkeän kuvan siitä, miten kampanjasi muokkaavat brändikuvaa ja herättävät kuluttajien toimintaa. Näiden oivallusten avulla voit hienosäätää viestejäsi ja strategioitasi, erottua kilpailijoista ja luoda aidosti vaikuttavia asiakaskohtaamisia, jotka lisäävät sitoutumista ja kampanjoidesi tehoa.

Tutustu asiakkaisiimme

Viking Line ferry

Viking Line

Digitalist kehitti Viking Linelle tulevaisuuden kestävän digitaalisen alustan ja innovatiivisen laivasovelluksen, parantaen matkustajakokemusta ja vahvistaen yhtiön erottuvuutta Itämeren risteilymarkkinoilla.
Finnair fleet

Finnair

Digitalist auttoi Finnairia rakentamaan asiakaslähtöisen innovaatiokulttuurin, jossa globaalit asiakkaat osallistuivat palvelukehitykseen jo varhaisessa vaiheessa.
A man using Varjo headset

Varjo

Digitalist rakensi Varjolle kolme verkkokauppaa vain yhdeksässä viikossa. Composable-verkkokaupparatkaisun avulla paransimme käyttäjäkokemusta, ja lisäsimme skaalautuvuutta.

Reach
out
!

Reach
out!

Nina Urala
Lead Insight Specialist