
Asiakastarinoitamme
Meillä on ollut monia matkoja ja seikkailuja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tutustu asiakastarinoihimme, joissa esitellään digitaalisen muutoksen käytännön toteutuksia.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Tutkimus & suunnittelu
- Digitaalinen transformaatio
Helsingin kaupunki I hel.fi
Tutkimusohjelma, jossa yli 4 000 asukasta osallistui digitaalisten palveluiden kehittämiseen jatkuvan testauksen ja palautteen avulla.

- Digitaalinen transformaatio
- Verkkokaupparatkaisut
- Integraatiot & arkkitehtuuri
Varjo
Räätälöidyt verkkokaupat vain 9 viikossa composable-arkkitehtuurilla skaalautuvuuden ja suorituskyvyn varmistamiseksi.

- Digitaalinen transformaatio
- Sisällönhallintajärjestelmät (CMS)
- Integraatiot & arkkitehtuuri
Forterro
Yli 10 tuoteverkkosivustoa skaalautuvalla, composable-multisite-alustalla, joka tehostaa verkkosivustojen hallintaa Forterron globaaleilla markkinoilla.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Sisällönhallintajärjestelmät (CMS)
- Digitaaliset ratkaisut ja tuotteet
Viking Line
Mobiilisovellus laivamatkustajille tarjoaa reaaliaikaisia palveluita ja parantaa matkustajakokemusta sekä asiakkaiden sitoutumista.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Tutkimus & suunnittelu
- Kaupunkimuotoilu
Helsingin kaupunki I HYTE
Johtamis- ja koordinaatiomalli terveyden edistämisen ja kaupunkisektorien välisen yhteistyön kehittämiseen.

- Sisällönhallintajärjestelmät (CMS)
- Integraatiot & arkkitehtuuri
- Digitaaliset ratkaisut ja tuotteet
JOTPA I Osaamistarvekompassi
Työmarkkinaennustealusta Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskukselle tarjoaa reaaliaikaista tietoa osaamisen kehittämisen ja työllistymisen tueksi.

- Digitaaliset asiakasportaalit
- Sisällönhallintajärjestelmät (CMS)
- Integraatiot & arkkitehtuuri
GS1 I OmaGS1-portaali
Moderni palveluportaali OmaGS1 tehostamaan toimitusketjun hallintaa ja parantamaan käytettävyyttä.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Tutkimus & suunnittelu
- Kaupunkimuotoilu
Tampereen kaupunki
Digitalist uudisti Tampereen työllisyys- ja kotouttamispalvelut sidosryhmätyöpajojen ja palvelumuotoilun avulla, parantaen asiakaskokemusta ja valmistaen kaupunkia vuoden 2025 TE-palvelu-uudistukseen.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Sisällönhallintajärjestelmät (CMS)
- Digitaaliset ratkaisut ja tuotteet
KARVI
Suunnittelimme ja rakensimme uudelleen karvi.fi -verkkosivuston, parantaen käytettävyyttä, saavutettavuutta ja sisällönhallintaa.

- Digitaalinen transformaatio
- Digitaaliset ratkaisut ja tuotteet
Posti
Pelikokemuksella rikastettu Route Master -sovellus Postille, joka lisää työntekijöiden sitoutumista ja vähentää postinkantajien vaihtuvuutta.

- Verkkobrändin hallinta
- Digitaaliset ratkaisut ja tuotteet
Color Line
Digitaalinen alusta parantaa ColorLinen matkustajakokemusta ja laivapalveluita.

- Asiakaskokemuksen konsultointi
- Digitaalinen transformaatio
- Verkkobrändin hallinta
Finnair
Digitalist auttoi Finnairia luomaan asiakaslähtöisen innovaatiokulttuurin, jossa globaalit asiakkaat osallistuivat palvelukehitykseen varhaisessa vaiheessa, vahvistaen yhtiön kilpailuetua.